FAQ

Is er gratis verzending?
Nee, alleen voor een aantal geselecteerde landen is er gratis verzending boven een bepaald bedrag.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Natuurlijk doen we er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. Als je de bestelling voor 9:00 uur plaatst, proberen we deze nog dezelfde dag te verzenden. Anders duurt de verzending minstens 24 uur. We verzenden niet in het weekend.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je een geregistreerde klant bent, ga je naar je profiel en selecteer je de bestelling die je wilt annuleren. Klik op de knop in de rechterbenedenhoek. Je kunt ook slechts één product uit je bestelling verwijderen. Als de bestelling is betaald, krijg je je geld terug. Als je de bestelling als gast hebt geplaatst, moet je helaas contact opnemen met onze klantenservice om je te helpen.
Hoe kan ik een andere bezorgdienst kiezen?
De bezorgdienst kan alleen aangepast worden als uw pakket nog niet verstuurd is. Ons magazijn werkt snel dus laat wijzigingen zo snel mogelijk aan ons weten.
Waar vind ik de track & trace code?
U ontvangt de track & trace code via email. Als u de code niet kunt vinden of u hebt problemen met het volgen van uw bestelling, neem dan contact met ons op.
Wanneer ontvang ik mijn pakket?
We begrijpen het, wij zouden onze schoenen ook zo snel mogelijk willen hebben! De bezorgtijden zijn afhankelijk van de bezorgdienst. HIER vind je meer informatie. Als u denkt dat uw pakket kwijt geraakt is stuurt u ons dan een mail.
Mijn bestelling is nog niet bezorgd. Wat moet ik doen?
Als uw bestelling al bezorgd zou moeten zijn neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Het is mogelijk dat het pakket is zoek geraakt. In dat geval zullen wij contact opnemen met de bezorgdienst om uit te vinden wat er gebeurt is.
Hoe kan ik betalen?
Als u uw bestelling in de winkel ophaalt kunt u het daar ook betalen. U kunt ook twee maten bestellen als u niet zeker weet welke goed is ;) Voor online aankopen kunt u kiezen tussen Ideal, credit card of PayPal. Als u al een bestelling hebt geplaatst maar nog niet betaald ontvangt u binnen een paar minuten een email met een betalingslink.
In de beschrijving staat dat het artikel een herenmaatvoering heeft. Kan ik de schoenen kopen als ik een vrouw ben?
Dames of heren? Het is afhankelijk van uw smaak! Het enige waar u op moet letten is de juiste maat. Het is het makkelijkst als u uw EU maat weet en die als richtlijn gebruikt. Mocht u het niet zeker weten, neem dan contact met ons op!
Welke maattabel wordt er gebruikt voor kinderschoenen?
De maattabel die gebruikt wordt staat in de beschrijving van ieder artikel. GS modellen voor kinderen zijn gebaseerd op de heren maattabellen maar het staat altijd in de omschrijving. Als u twijfelt over de maat neem dan contact met ons op en we helpen u graag.
Kan ik bestellen zonder account?
Het is mogelijk om zonder account te bestellen maar met een account spaart u Footshop Punten en krijgt u extra voordelen bij uw aankopen!
Ik kan niet inloggen.
Misschien hebt u geen account. Probeer er eerst één te maken en als u een foutmelding krijgt dan hebt u al een account en is het wachtwoord het probleem. Klik op "wachtwoord vergeten" naast het account icoon in de rechterhoek op onze website en volg de stappen.
Waarom kan ik mijn bestelling niet zien in mijn nieuw aangemaakte account?
Als u een bestelling hebt geplaatst zonder registratie of zonder in te loggen komt dit niet bij uw geschiedenis te staan. Wij kunnen geen bestellingen aan uw account toevoegen maar u ontvangt alle informatie via de email.